Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite. V kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail (se tudi lahko zgodi). Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila [email protected] ali telefonske številke 069621737 (delavniki med 9:00 in16:00).
V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu. Za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.
Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.
Vsa naročila, oddana do 10. ure bodo pri tebi praviloma že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 10. uri pa bodo pri tebi najkasneje v roku dveh delovnih dni. V kolikor bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo artikla te čim prej obvestimo.
V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte [email protected] ali telefona 069621737 (delavniki med 9:00 do 16:00). V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. V tem primeru se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave.
Če mate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 069621737 (delavniki med 9:00 do 16:00), da čim hitreje rešimo težavo in uredimo naročilo.
Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00 na 069621737. Oglasila se vam bo Tina.
Pri zaključku naročila vnesite vse podatke za podjetje za katero želite originalni račun (ime podjetja ter davčno številko) in prejmete original račun z podatki vašega podjetja.
Vse izdelke na spletni trgovini (razen izdelke, ki jih s popusti nakupujete v partnerskih trgovinah) pošiljamo tudi na Hrvaško. Cena poštnine (dostava z GLS dostavno službo) znaša 4,90 eur. Za dostavo v druge države nam pišite na [email protected], kjer vam bomo sporočili ali je možna dostava na željen naslov ter koliko znaša poštnina.
V kategoriji NAKUPOVANJE POPUSTOV najdete izdelke iz partnerskih trgovin, kjer smo se dogovorili za popuste. Teh izdelkov nimamo na zalogi mi in jih ne odpošiljamo. Naročilo opravite v partnerski trgovini, ki prodaja izdelek, ki ga želite. Pri oddaji naročila na pozabite na kodo za popust (VRTOBILJA5, VRTOBILJA10, VRTOBILJA20,...). Pri predstavitvi vsakega izmed teh izdelkov najdete pravilno in delujočo kodo.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail [email protected] ali po telefonu na 069621737 (delavniki med 9:00 in 16:00), ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Izdelek/i mora/jo biti nerabljen/i, nepoškodovan/i, z originalno embalažo in v nespremenjeni količini. Izdelki iz tekstila ne smejo biti nošeni, prani ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o vračilu izdelkov na TRR nakazal vračilo kupnine. Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izberete drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti.
Naslov za vračilo:
Fully d.o.o. (za Zavod Obilje)
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na [email protected], s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.
Izbrano vrtno orodje je prisotno v nekaj trgovinah po Sloveniji (Ljubljana, Ribnica, Mokronog, Šentjur, Nova Gorica). Najbolje, da nas pokličete na 069 621 737 (med 9:00 in 16:00) ali pišete na [email protected], sporočite kateri izdelek iščete in vam bomo sporočili ali je ta izdelek prisoten v kateri izmed fizičnih trgovin. Večina izdelkov pa je na voljo le v spletni trgovini.
Garancija velja pri izdelkih blagovne znamke Vrt Obilja & Boben. Več informacij najdete na podstrani garancija izdelkov