Vsebina košarice
0,00 €

Spletna stran trgovina.vrtobilja.si vsebuje spletno trgovino.

Pred uporabo spletne trgovine morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne trgovine se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da se ne poslužujete naročil preko spletne trgovine, ampak nas kontaktirajte na spodaj navedene kontakte ali preko kontaktnega obrazca.

Spletna trgovina trgovina.vrtobilja.si (v nadaljevanju trgovina) je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in jo upravlja Zavod Obilje, Zavod za kvalitetno življenje (v nadaljevanju Zavod Obilje ali organizator).

Osnovni podatki
Zavod Obilje, Zavod za kvalitetno življenje
Rožno 35, 8280 Brestanica
Zastopnik: Robert Špiler
Tel.: 069 621 737 (Robert)
Mail: [email protected]

Davčna št.: SI48043036
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 7015453000


Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v trgovini imajo gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Pravne osebe lahko ustvarijo uporabniški račun po predhodnem dogovoru z Zavodom Obilje.

Dostopnost informacij
Zavod Obilje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v trgovini ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v trgovini je enaka za vse goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Zasebnost
Zavod Obilje jamči, da osebne podatke brez privolitve ne posreduje tretjim osebam.

Pogoji naročanja
Zavod Obilje preko trgovine sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila “Naročilo potrjeno” (2.faza). Po prejemu obvestila, da je naročilo potrjeno, preklic naročila ni možen.
Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika.

Postopek naročanja
1. faza Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec takoj prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo bilo sprejeto. Tu še naročilo ni potrjeno in ga še ročno pregledamo ter potrdimo.
2. faza Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo ročno pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje e-pošto. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti potjenem naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ob plačilo po UPN obrazcu, naročilo potrdimo šele po prejetem plačilu na naš zgoraj naveden TRR naslov.
3. faza Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Načini dostave, dobavni roki
Dostavo naročenega blaga opravlja DPD paketna dostava, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito. V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Za vse pošiljke velja dostava po enotni ceni 3,90 € z DDV. Brezplačna dostava je možna za vsa naročila v vrednosti nakupa nad 70€ z DDV.

Naročila, oddana do 10:00 ure vsak delavnik praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta. Če se pojavijo dodatne posebnosti pri pošiljanju (dalji dostavni roki, dodatni stroški pošiljanja, ipd.) so le-te objavljene na: https://trgovina.vrtobilja.si/placilo-dostava/

Strošek obdelave naročila
Poleg stroška poštnine ob naročilu nastane tudi strošek obdelave naročila v znesku 0,99 € z DDV. Ko naročilo preseže vrednost 20 € z DDV je strošek obdelave naročila brezplačen.

Prevzem na terenu
Naročene artikle lahko osebno prevzamete na kjerkoli na terenu, po predhodnem dogovoru preko telefonske številke 069 621 737 ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani kupi.obilje.si.

Zavrnitev naročila
Zavod Obilje lahko v času od izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Plačilni pogoji
Plačilo je možno z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na račun Zavod Obilje (UPN obrazec), s kreditno kartico preko vmesnika Stripe ali PayPal nakazilom.

Ponudnik kupcu izda račun na elektronski naslov, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki je shranjeno na strežniku trgovine.

Cene
Cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno pri opisu izdelka. Garancija je veljavna le ob predložitvi računa. Garancija se razveljavi ob neprimerni uporabi artiklov, ki ni v skladu z navodili uporabe. V primeru poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev. Več o garanciji si preberite tukaj: https://trgovina.vrtobilja.si/garancija-izdelkov/

Pravica do vračila blaga
Če se stranka premisli, oziroma prejeti izdelki ne dosegajo njenih pričakovanj, ima pravico vrniti nepoškodovano blago v prvotnem stanju v roku 14 dni brez obrazložitve. V tem primeru nas kontaktirajte na zgoraj podane kontakte. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Pridružujemo si pravico do minimalnih naravnih razlik v barvi in izgledu izdelka, ki pa ne vplivajo na kvaliteto, saj je vsak izdelek individualno pregledan in testiran.

Avtorske pravice

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani trgovina.vrtobilja.si so avtorsko delo Zavoda Obilje in/ali njegovih partnerjev. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje ter javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.

Z dovoljenjem Zavoda Obilje so dokumenti, ki so objavljeni na spletnih straneh, shranjeni, razmnoženi ali kako drugače razširjeni le v nekomercialne namene in skladno z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah ( Ur.l. RS, št. 21/1995 ), pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah ( vir podatkov mora biti vidno označen, podatki pa morajo ostati nespremenjeni ).

Dodatno

Pridržujemo si pravico do naknadnega spreminjanja cene storitev in produktov.


POSTOPEK PRI NAKUPU VSTOPNIC

Velja za vstopnice za oglede in prireditve, ki so na voljo za nakup v spletni trgovni v organizaciji Zavoda Obilje.

Organizator se zavezuje, da bo kupcu še prej, kot ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje podatke:

−glavne značilnosti dogodka v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov,

−končno ceno, vključno z davki,

−informacijo o morebitnih dodatnih stroških dostave ali pošiljanja (npr. natisnjene vstopnice ali darilnega bona) ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

−plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno,

−informacijo o pritožbenem postopku pri organizatorju,

−naslov, na katerem prodajalec opravlja dejavnost, telefonsko številko in naslov elektronske pošte prodajalca, kamor lahko kupec naslovi svojo pritožbo.

Odpoved s strani kupca vstopnice

Nakup vstopnic je dokončen in pri tem ni možnosti vračila denarja za kupljene vstopnice. Prav tako niso možne menjave terminov. V skladu z 12. točko 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerem se podjetje zaveže, do bo izpolnilo svojo obveznost na točno določen datum ali v točno določenem roku.

Organizator v primeru odpovedi udeležbe kupca do 15 minut pred dogodkom, za katerega je kupec naročil vstopnice, omogoča prenos vstopnice na drugo fizično osebo.

Odpoved s strani organizatorja

  • Nov termin (zaradi bolezni, odpovedi podizvajalcev ali višje sile); organizator kupcu zagotavlja najman en nadomestni termin izvedbe.
  • Odpoved izvedbe; organizator kupcu zagotavlja povračilo kupnine. Kupec mora zagotoviti ustrezne podatke za vračilo kupnine.

Registracija potrošnika

Kupec na prireditvi ali ogledu opravi registracijo z eno od naslednjih možnosti:

  • Potrditvenim elektronskim sporočilom o uspešno opravljenem nakupu in plačilu
  • Računom, ki velja kot vstopnica.

Pritožbeni postopek

Pritožbo je mogoče oddati v pisni obliki na elektronski naslov [email protected] ali s priporočenim pismom na naslov Zavod Obilje, Rožno 35, 8280 Brestanica. V pritožbi je treba navesti kontaktne informacije vlagatelja pritožbe (elektronski naslov in/ali hišni naslov) in natančno opisati razloge za pritožbo. Organizator je v osmih dneh po prejemu pritožbe dolžan pisno odgovoriti na posredovano pritožbo.


IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na straneh trgovine, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.