Vsebina košarice
0,00 €

Ti Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med ZAVODOM OBILJE (v nadaljevanju »ZAVOD OBILJE« ali »mi«, »nas« in podobne izpeljanke) in tabo. Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu https://trgovina.vrtobilja.si/ (v nadaljevanju »spletno mesto« ali »spletna trgovina«), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino kupoprodajne pogodbe med tabo in nami glede kupljenih artiklov.

Zavezujejo te Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred oddajo naročila te bomo v postopku nakupa posebej opozorili na Pogoje poslovanja in te prosili, da potrdiš, da si z njimi seznanjen in da se z njimi strinjaš.

1. Podatki o ZAVODU OBILJE

Firma:  ZAVOD OBILJE, ZAVOD ZA KVALITETNO ŽIVLJENJE
Skrajšana firma: ZAVOD OBILJE
Sedež: Ljubljana
Poslovni naslov: Kunaverjeva ulica 9, 1000 Ljubljana 
Matična številka: 7015453000
Davčna številka in ident. številka za DDV: SI 48043036Smo zavezanec za plačilo DDV.
Elektronski naslov: [email protected]
Telefonska številka: 069 621 737

S spletno trgovino upravlja ZAVOD OBILJE, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

2. Ponudba in cene artiklov na spletnem mestu

Vsebina spletnega mesta ter ponudba artiklov na njem se zaradi narave poslovanja prek spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene artiklov. Slike artiklov so simbolične. Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru te bomo o tem tudi obvestili.

Vse cene artiklov so v eurih (EUR) in vse cene vključujejo DDV. 

Cene določenih artiklov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.

Na spletnem mestu ti občasno omogočimo tudi razne akcijske ponudbe ter promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljaviš z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa (glej točko 3 spodaj).  

Artikli na spletnem mestu niso namenjeni otrokom. 

Količino artiklov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupiš, lahko vsak čas omejimo. Artiklov ne smeš kupovati z namenom, da bi jih preprodajal naprej z namenom ustvarjanja dobička in je takšna preprodaja ali druga uporaba z namenom ustvarjanja dobička prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje artiklov ali drugih vsebin na spletni strani.         

3. Kakšen je postopek nakupa na spletnem mestu? 

  1. Izbira izdelkov in košarica: V spletni trgovini izberi izdelek in klikni na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupuješ dalje ali pa zaključiš nakup s klikom desno zgoraj na ikono košarice. S klikom na »Prikaži košarico« lahko odpreš in urejaš vsebino košarice.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor si se zmotil ali si premislil glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popraviš ali odstraniš tako, da klikneš na gumb »Prikaži košarico«. Količino izdelkov popraviš z vpisom pravilne številke/količine in klikneš zraven na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek odstraniš s preprostim klikom na križec ob izdelku.
  3. Unovčitev kode za popust: veljavno kodo za popust lahko unovčiš z vpisom le-te v polje »Koda kupona« in potrditvijo s klikom na gumb »Unovči kupon«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oziroma naročila.
  4. Na blagajno: Postopek nakupa nadaljuješ s klikom gumba »Na blagajno«. Za dokončanje naročila moraš izpolniti potrebna polja:
  • Podatki kupca: v obrazec je potrebno vpisati podatke o naslovu za dostavo ter e-poštni naslov in kontaktno telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka.
  • Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova kupca, klikni na gumb »Dostavi na drug naslov?« in vnesi poseben naslov za dostavo.
  • Če želiš račun za podjetje, klikni na gumb »Račun za podjetje?« in vpiši firmo oziroma ime podjetja ter davčno številko. Lahko dodaš tudi morebitne opombe. Za tovrstne nakupe ne veljajo pravice potrošnikov.
  • V istem koraku izberi tudi način plačila.
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjaš s Pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti, ki ju lahko prebereš s klikom na povezavi.
    1. Pregled naročila: Pred oddajo naročila bodo na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preveriš in po potrebi popraviš: seznam artiklov, ki si jih dodal v nakupovalno košarico, cene artiklov, strošek poštnine, vrednost DDV, način plačila, skupni strošek za plačilo ter podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih artiklov ali njihove količine lahko popraviš tako, da se z ukazom »nazaj« v brskalniku vrneš v nakupovalno košarico in tam urediš spremembe. Prav tako boš ob pregledu lahko preveril vnesene podatke in morebitne napake pri vnosu podatkov po potrebi popravil. Sistem pa te bo že sproti vidno opozoril, v kolikor bi pozabil izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisal neustrezno obliko podatka.
    2. Zaključek naročila: Naročilo bo oddano, ko boš kliknil na gumb ”Kupi sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Tvoje naročilo je bilo sprejeto«.
  • Obvestila o naročilu:
  • Sporočilo o prejemu naročila: Po oddaji naročila boš prejel obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
  • Sporočilo o potrditvi naročila: Po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boš po elektronski pošti prejel sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema sporočila o potrditvi naročila, je kupoprodajna pogodba med tabo in nami sklenjena. 

Sporočilo o potrditvi naročila, skupaj s temi pogoji poslovanja, predstavlja vsebino pogodbe med tabo in nami – sporočilo boš imel v svojem e-poštnem predalu, pogoje poslovanja pa si lahko shraniš v formatu PDF s klikom na povezavo v 20. točki teh pogojev poslovanja.

Več podrobnosti o sklenitvi kupoprodajne pogodbe, o dostavi in drugih vidikih naročila ter tvojih pravicah, si lahko prebereš v drugih točkah teh pogojev poslovanja.

Če si v svojem naročilu naročil digitalne vsebine, kot je spletni tečaj, spletna delavnica in podobno, si o dostop do digitalne vsebine posebej oglej tudi točko 8.

4. Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba? 

Kupoprodajna pogodba je med tabo in nami sklenjena, ko na elektronski naslov, ki si ga navedel, prejmeš sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za tebe kot kupca.

Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja. 

Sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja NEOSERV, Avant.Si d.o.o..

5. Plačilo in izdaja računa  

Na voljo imaš štiri načine plačila:

  • Plačilo s kreditno oziroma plačilno kartico;
  • Plačilo preko storitve PayPal;
  • Plačilo po UPN (predračun);
  • Plačilo po povzetju. 

Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdiš nakup oziroma v 5 dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga tvoje plačilo za artikle ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 7 dneh v primeru plačila po predračunu, oziroma ob prevzemu naročila v primeru plačila po povzetju) po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. O tem te bomo obvestili na elektronski naslov. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila.

Račun za opravljen nakup ti bomo poslali na tvoj elektronski naslov ali pa ga boš prejel ob dostavi.

7. Dostava artiklov (blaga)

Dostava artiklov: Artikle odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za artikle. 

Naročila dostavljamo le po Sloveniji in Hrvaški. V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo artikli dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.

Tvoj paket bo pri tebi v roku 1 do 3 delovnih dni! Če naročilo oddaš do 10. ure, bo predvidoma že naslednji delovni dan pri tebi. Drugače pa se trudimo, da vsa naročila prejeta po 10. uri zapakiramo in odpošljemo takoj naslednji delovni dan.

Dostava poteka preko GLS dostavne službe. Strošek dostave za knjige in koledar znaša 2,90 €, za ostale izdelke iz spletne trgovine (vrtno orodje) pa 4,90 €, razen pri izdelkih, kjer je označena brezplačna poštnina. Pri nakupu nad 70 € je dostava brezplačna ne glede na to, kateri izdelki so naročeni.

Pred dostavo boš prejel/a e-mail in SMS, kjer boš obveščen/a o predvidenem času dostave. Kurir te bo pred dostavo tudi poklical, še posebej, če imaš paket, kjer odkupnino plačaš ob povzetju. V obeh obvestilih boš prejel/a številko paketa, kateremu lahko tudi slediš na gls-group.com.

Za naročila v vrednosti nad 70,00 EUR je dostava brezplačna. Za preostala naročila je strošek dostave 3,90 EUR.

Predvideni čas dostave po Sloveniji je običajno med 1 in 3 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku). 

V primeru, da ti s strani dostavne službe paketa ne bi želel prevzeti na namembnem naslovu ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želel prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, ti lahko nastanejo dodatni stroški ob tovrstni vročitvi.

8. Naročilo in dobava digitalnih vsebin

V primeru nakupa digitalnih vsebin, kot so spletni tečaji in delavnice in podobno (v teh pogojih poslovanja navedene kot: »digitalne vsebine«), boš po nakupu v e-mail sporočilu prejel vse potrebne informacije za dostop do vsebin in njihovo uporabo.

Do digitalnih vsebin boš lahko dostopal preko spletne povezave, ki jo boš prejel v takšnem e-mail sporočilu, ob dostopu do vsebine preko omenjene povezave pa si boš lahko tečaj prenesel tudi na svoj računalnik. Da lahko dostopaš do vsebin, potrebuješ spletno povezavo, v primeru prenosa vsebin na svoj računalnik pa tudi predvajalnik video vsebin.

Pri nakupu digitalnih vsebin izrecno soglašaš, da v e-mail sporočilu po nakupu prejmeš takšno povezavo in boš po prejemu lahko nemudoma dostopal do takšnih vsebin. To pomeni, da se dobava digitalne vsebine in opravljanje storitve v zvezi z naročeno digitalno vsebino začne nemudoma s prejemom e-mail sporočila s povezavo do digitalne vsebine in se s tem izrecno strinjaš. Hkrati podajaš svojo izrecno privolitev, da s tem izgubiš pravico do odstopa od pogodbe iz 10. točke teh pogojev poslovanja.   

9. Naročilo in dobava vstopnic

Nakup vstopnic za naše delavnice opraviš na enak način kot nakup drugih artiklov. Po potrditvi naročila boš na e-mail naslov prejel račun, ki velja kot vstopnica na kraju dogodka. Prav tako boš po e-pošti prejel obvestila o delavnici. Če bi rad vstopnico podaril, ti jo lahko na tvoj e-poštni naslov pošljemo tudi v PDF formatu.

Ko potrdimo naročilo za nakup vstopnice, se ti zavežemo opraviti storitev za prosti čas ob točno določenem datumu, zato glede nakupa vstopnic nimaš pravice do odstopa od pogodbe iz 10. točke teh pogojev poslovanja. Ti pa omogočamo, da nas do 15 minut pred dogodkom, za katerega si naročil vstopnice, kontaktiraš in vstopnico preneseš na drugo osebo. 

Pridržujemo si pravico, da delavnico odpovemo. V primeru odpovedi z naše strani ti bomo omogočili obisk v nadomestnem terminu, če ga organiziramo, ali pa ti povrnili kupnino, po tvoji izbiri.

10. Tvoja pravica, da odstopiš od pogodbe, če si potrošnik

Če si potrošnik (tj. fizična oseba, ki si kupil artikel za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do pravic iz te točke. Tudi če si potrošnik, pa pravic iz te točke nimaš glede nakupa digitalnih vsebin (glej tudi točko 8 teh pogojev poslovanja) in glede nakupa vstopnic za naše delavnice (glej tudi točko 9 teh pogojev poslovanja).

Imaš pravico, da nam v 14 dneh od dneva, ko prejmeš oziroma prevzameš artikel, sporočiš, da odstopaš od kupoprodajne pogodbe. Če si z enim naročilom naročil več artiklov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmeš oziroma prevzameš zadnjega od artiklov. Za odstop ne rabiš navesti nobenega razloga. Šteje se, da si podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlješ v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe nam sporoči z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopaš od pogodbe, na e-naslov [email protected]. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko uporabiš tudi obrazec, ki ti je na voljo tukaj, ki ga pošlješ na prej navedeni e-naslov. 

V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti artikel pošlji po pošti na naslov skladišča: FULLY (ZAVOD OBILJE), Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana.

Artikel nam moraš vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez tvoje krivde. Do trenutka odstopa od pogodbe artiklov ne smeš neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opraviš ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, in sicer v obsegu, kakor ti bi to lahko preveril ob nakupu v fizični trgovini. Če bi se vrednost artiklov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artiklov, odgovarjaš za takšno zmanjšanje vrednosti ti.

Edini strošek, ki te bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel nam moraš vrniti najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da si nam pravočasno vrnil artikel oziroma artikle, če jih pošlješ pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 

Vračilo opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila, če vračaš celotno naročilo), bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pridržujemo si pravico, da zadržimo vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega artikla oziroma artiklov ali dokler nam ne predložiš dokazila, da si artikel oziroma artikle poslal nazaj,  

Če si kupil artikle, ki tvorijo komplet, lahko odstopiš od pogodbe le za celoten komplet. 

11. Stvarne napake v zvezi z blagom

Če si potrošnik (tj. fizična oseba, ki si kupil artikel-blago za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do varstva iz naslova stvarnih napak iz te točke. Kot artikel oziroma blago v smislu te točke se šteje tudi naročena digitalna vsebina.

Kdaj je napaka stvarna? 

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • se izročeni artikel ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja ustreznost artikla?

Ustreznost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako uveljaviš stvarno napako?

Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljaviš, če nas o napaki obvestiš v roku dveh mesecev od dneva, ko si napako odkril. V obvestilu o napaki moraš natančno opisati napako in nam omogočiti, da artikel pregledamo.

Ne odgovarjamo za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar ti je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če si nas pravilno obvestil o napaki, imaš pravico zahtevati, da:

  • odpravimo napako na artiklu ali 
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • artikel z napako zamenjamo z novim brezhibnim ali
  • vrnemo plačani znesek.

Če obstoj napake na artiklu ne bo sporen, bomo tvoji zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj napake na artiklu sporen, pa ti bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu tvoje zahteve pisno odgovorili na tvojo zahtevo in pojasnili naše stališče.

12. Nepravilno opravljene storitve

Če si potrošnik in si naročil storitev (tj. fizična oseba, ki si kupil storitev za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do varstva v zvezi z nepravilno opravljenimi storitvami iz te točke.

Če je bila storitev opravljena nepravilno, imaš pravico zahtevati, da:

  • odpravimo pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravimo storitev ali
  • vrnemo plačani znesek.

Za uveljavljanje pravic in obravnavo zahtevkov glede nepravilnosti opravljenih storitev veljajo smiselno enaki roki kot za uveljavljanje pravic iz stvarnih napak v zvezi z blagom. To pomeni, da se roki, ki v primeru blaga veljajo glede napak na blagu, pri storitvah upoštevajo kot roki glede uveljavljanja nepravilnosti pri storitvah (glej točko 11 teh pogojev poslovanja).

13. Garancija

Lastne garancije za izdelke ne nudimo. Nekateri izdelki pa imajo garancijo proizvajalca, če je tako navedeno pri posameznem izdelku. Ob naročilu takšnih izdelkov boš prejel garancijski list proizvajalca. 

Določeni podatki, predpisani za garancijski list, morda niso navedeni na glavni listini garancijskega lista, temveč so lahko na različnih listinah. Tako so določeni podatki razvidni iz računa (podatki za identifikacijo blaga in datum nakupa) in iz sporočila dostavljavca, iz katerega je razviden datum izročitve blaga. Zato te listine skrbno shrani, saj jih skupaj z glavno garancijsko listino potrebuješ za uveljavljanje garancije.

14. Varovanje osebnih podatkov

Varovanje tvojih osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Vse o varovanju tvojih osebnih podatkov najdeš v naši Politiki zasebnosti

15. Omejitev in izključitev odgovornosti 

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posreduješ v okviru spletnega mesta, si odgovoren sam in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov. 

Ne nosimo nobene odgovornosti za nakupe na drugih spletnih mestih, do katerih bi dostopal preko morebitnih spletnih povezav, ki se nahajajo v naši spletni trgovini. Če opraviš kakršen koli nakup na drugem spletnem mestu, do katerega bi dostopali preko naše spletne trgovine, z nami ne stopiš v nobeno pravno razmerje. Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcije PayPal ali drugih funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo. 

V zvezi s ponujenimi artikli in storitvami e-poslovanja ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen tebe. V razmerju do tebe smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi ti nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena. 

16. Uporaba prava 

Za te Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo in razmerja med tabo in nami se uporablja slovensko pravo. 

17. Pritožbe in reševanje sporov

Pritožbeni postopek 

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.

V primeru kakršnihkoli težav nas prosim kontaktiraj po elektronski pošti na [email protected], preko katerega lahko oddaš svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko tvoje pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti.  

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj.

18. Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet naših avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ali pravic naših partnerjev. Brez izrecnega predhodnega pisnega našega soglasja, jih ne smeš na noben način razmnoževati, javno prikazovati ali kakor koli drugače uporabljati.

19. Obvestilo o izdaji računa

20. Želiš shraniti besedilo pogojev poslovanja?

Pogoje poslovanja si lahko preneseš in shraniš tudi v PDF obliki: Pogoji poslovanja v PDF obliki.