Vsebina košarice
0,00 €

Upravljalec spletne trgovine trgovina.vrtobilja.si

Zavod Obilje, Zavod za kvalitetno življenje
Rožno 35, 8280 Brestanica
Zastopnik: Robert Špiler
Tel.: 069 621 737 (Robert)
Mail: [email protected]

Davčna št.: SI48043036
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 7015453000

Splošni pogoji nakupov v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju ter drugih relevantnih zakonov in podzakonskih aktov.

Z željo po zagotavljanju čim bolj točnih in uporabnih informacij smo izdelkom dodali slike in opise, katere smo predhodno prejeli od dobaviteljev in jih pred objavo pregledali ter ustrezno obdelali. Ob tem bi vas želeli opozoriti, da se pri vnosu besedila lahko prikrade tiskarski škrat; v tem primeru bomo zelo veseli, če nas o tem obvestite na [email protected]

Slike artiklov, ki so objavljene zraven opisa, so simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti artikla, vendar se trudimo, da v veliki meri ne odstopajo od njihovega resničnega izgleda.

V spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si se beseda uporabnik nanaša tako na uporabnike ženskega kakor tudi moškega spola.

Pojmi

  • Uporabnik-Affiliate: Pravne osebe lahko ustvarijo uporabniški račun za namen affiliate priporočil po predhodnem dogovoru z Zavodom Obilje
  • Upravljavec-Ponudnik-Dobavitelj-Prodajalec: Zavod Obilje, Zavod za kvalitetno življenje
  • Kupec-Gost: vsak uporabnik, ki v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si odda naročilo in je ob oddaji naročila star najmanj 18 let.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, pri čemer se ponudba v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si ažurira in spreminja. Zaradi omenjenega se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru bomo uporabnika po obdelavi naročila o tem tudi pisno obvestili.

Registracija / Prijava

Za fizične osebe ni možna registracija ali prijava, ter vse nakupe opravljajo kot gostje.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,

V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji ali Hrvaškem in se odločite za plačilo ob prevzemu. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. V kolikor pa na podlagi obvestila, ki vam ga pusti kurir, želite prevzeti in z gotovino ob prevzemu plačati paket drugje (Prevzemna mesta Petrol, …), se za to dogovorite s kurirjem dostavne službe.

  • s predhodnim nakazilom na TRR račun – Zavod Obilje

Naročeno blago lahko na katerikoli banki, Pošti Slovenije ali preko elektronskega bančništva plačate z nakazilom na naš transakcijski račun št. SI56 6100 0001 3020 948, odprt pri Delavski hranilnici. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu vas prosimo, da navedete točen sklic (številko naročila) in nam tako omogočite, da vam lahko zagotovimo čim hitrejšo izvedbo vašega naročila. Veljavnost predračuna je 5 delovnnih dni ali po dogovoru. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.

  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • preko sistema Paypal

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Zavod Obilje je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno – »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: V v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete dalje ali pa zaključite nakup s klikom desno zgoraj na ikono košarice. S klikom na »Prikaži košarico« lahko urejate vsebino košarice in dodate kodo za popust. S klikom na »Na blagajno« nato izpolnite podatke za dostavo in izberete način plačila.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor ste se zmotili ali si premislili glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popravite ali odstranite direktno na »Prikaži košarico«. Količino izdelkov popravite z vpisom pravilne številke/količine in kliknete zraven na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek odstranite s preprostim klikom na rdeč križec ob izdelku.
  1. Na blagajno: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
  • Naslov kupca: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, ulico, mesto, poštno številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter morebitno dostavo izdelka.
  • Če je naslov dostave drugačen od naročnika, potem kliknete na »Dostavi na drug naslov?«.
  • Če želite račun za podjetje, kliknete na gumb »Račun za podjetje?« in vpišete naziv podjetja ter davčno številko.
  • Strošek dostave znaša: 3,90 €
  • Strošek obdelave naročila znaša: 0,99 €
  • Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po UPN (predračun), Plačilo po povzetju, kreditno kartico ali PayPal.
  • Za uspešen zaključek nakupa se mora kupec strinjati z pogoji uporabe in s pogoji zasebnosti, katere potrdi tako, da označi ikono pred »Strinjam se s pogoji uporabe in s pogoji zasebnosti«
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst»Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.« in ostali podatki, ki so povezani z naročilom.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in naročeni izdelki zadržani.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
  • Naročilo je potrjeno: Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca obvesti po elektronski pošti o tem, da je naročilo dokončno potrjeno. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje ali pripravi za prevzem, kupcu izda ter pošlje po elektronski pošti račun. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Če ste naročili digitalne izdelke, dobite v email sporočilu dostop in vse potrebne informacije za uporabo.

POSEBNOSTI PRI NAKUPU VSTOPNIC

Velja za vstopnice za oglede in prireditve, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si v organizaciji Zavoda Obilje.

Organizator se zavezuje, da bo kupcu še prej, kot ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje podatke:

− glavne značilnosti dogodka v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov,

−končno ceno, vključno z davki,

− informacijo o morebitnih dodatnih stroških dostave ali pošiljanja (npr. natisnjene vstopnice ali darilnega bona) ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

−plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno,

−informacijo o pritožbenem postopku pri organizatorju,

−naslov, na katerem prodajalec opravlja dejavnost, telefonsko številko in naslov elektronske pošte prodajalca, kamor lahko kupec naslovi svojo pritožbo.

Odpoved s strani kupca vstopnice

Nakup vstopnic je dokončen in pri tem ni možnosti vračila denarja za kupljene vstopnice. Prav tako niso možne menjave terminov. V skladu z 12. točko 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerem se podjetje zaveže, do bo izpolnilo svojo obveznost na točno določen datum ali v točno določenem roku.

Organizator v primeru odpovedi udeležbe kupca do 15 minut pred dogodkom, za katerega je kupec naročil vstopnice, omogoča prenos vstopnice na drugo fizično osebo.

Odpoved s strani organizatorja

  • Nov termin (zaradi bolezni, odpovedi podizvajalcev ali višje sile); organizator kupcu zagotavlja najman en nadomestni termin izvedbe.
  • Odpoved izvedbe; organizator kupcu zagotavlja povračilo kupnine. Kupec mora zagotoviti ustrezne podatke za vračilo kupnine.

Registracija potrošnika

Kupec na prireditvi ali ogledu opravi registracijo z eno od naslednjih možnosti:

  • Potrditvenim elektronskim sporočilom o uspešno opravljenem nakupu in plačilu
  • Računom, ki velja kot vstopnica.

Pritožbeni postopek

Pritožbo je mogoče oddati v pisni obliki na elektronski naslov [email protected] ali s priporočenim pismom na naslov Zavod Obilje, Rožno 35, 8280 Brestanica. V pritožbi je treba navesti kontaktne informacije vlagatelja pritožbe (elektronski naslov in/ali hišni naslov) in natančno opisati razloge za pritožbo. Organizator je v osmih dneh po prejemu pritožbe dolžan pisno odgovoriti na posredovano pritožbo.

Dostava

Čas dostave je od 1 do 3 delovnih dni, razen če ni drugače določeno pri posameznem izdelku.

Možnost dostave:
– Paketna DPD dostava do kupca – Cena: 3,90 € z vključenim DDV po ustrezni stopnji.

– Brezplačna dostava nad 75 €

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si upravljavec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

V primeru menjave ali vračila, stroškov pošiljanja ne vračamo, razen če je dogovorjeno drugače. Kupec, ki blaga ob prvem pošiljanju ne prevzame, je ob ponovnem pošiljanju, izvedenem na njegovo zahtevo, dolžan predhodno poravnati celotno kupnino in stroške dostave na transakcijski račun dobavitelja.

Če z dostavo niste bili zadovoljni, nas o tem, prosimo, obvestite.

Obdelava naročila in pakiranje

Stroški obdelave naročila in pakiranja znašajo 0,99 € z DDV. Ta strošek je za naročila nad 20 € za kupca brezplačen. Ker se trudimo biti okolju prijazna spletna trgovina, si pridružujemo pravico do uporabe rabljene ali reciklirane embalaže, kar pomeni, da tisk na paketu, v katerem kupec dobi zapakirano naročeno blago, ne odraža nujno vsebine paketa.

Naročila, oddana do 10:00 ure vsak delavnik praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu ali po e-pošti. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta. Če se pojavijo dodatne posebnosti pri pošiljanju (dalji dostavni roki, dodatni stroški pošiljanja, ipd.) so le-te objavljene na: https://trgovina.vrtobilja.si/placilo-dostava/

Naročene artikle lahko osebno prevzamete na kjerkoli na terenu, po predhodnem dogovoru preko telefonske številke 069 621 737 ali [email protected].

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno pri opisu izdelka. Garancija je veljavna le ob predložitvi računa. Garancija se razveljavi ob neprimerni uporabi artiklov, ki ni v skladu z navodili uporabe. V primeru poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev. Več o garanciji si preberite tukaj: https://trgovina.vrtobilja.si/garancija-izdelkov/

Odstop od nakupa, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno in nerabljeno blago. V tem primeru je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa ter blagu priložiti tudi račun dobavitelja.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti dobavitelja, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, razen če ni drugače dogovorjeno in sicer na kontaktni e-naslov [email protected], nerabljeno blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Kupec vrne blago na naslov pošiljatelja.

Pošiljatelj je dolžan prevzeti le tisto blago, ki še ni bilo uporabljeno, ni poškodovano in je zapakirano v originalni embalaži, kot je bilo poslano kupcu. Vsa vračila, ki ne bodo vrnjena v skladu z zgoraj napisanim, bodo zavrnjena.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 5 delovnih dneh od dneva prevzema vrnjene pošiljke.

Kupec, ki izdelek želi vrniti, postopek začne z poslanim email sporočilom na [email protected].

Reklamacija

Reklamacija je upravičena, če je bilo kupcu dobavljeno blago s stvarno napako, če blago nima lastnosti, kot jih je prodajalec izrecno obljubil, oziroma če je bilo kupcu poslano blago, ki ne ustreza oddanemu naročilu.

V primeru reklamacije je kupec dolžan v roku 8 dni po prejemu blaga o ugotovljenih nepravilnostih nemudoma obvestiti dobavitelja na način, da je možno ugotoviti upravičenost reklamacijskega zahtevka. Kupec je dolžan poslati blago, ki je predmet reklamacijskega zahtevka, na naslov dobavitelja ali drug naslov, kot predhodno dogovorjenega ter na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drug artikel iz ponudbe, zahtevati dobropis oz. darilne bone ali zahtevati vračilo kupnine. V kolikor kupec zahteva vračilo kupnine, ima dobavitelj pravico, da kupcu zaračuna uporabnino artikla, t.j. najemnino za uporabo artikla od datuma prevzema do datuma vračila na naslov upravljalca.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare artikla ni mogoče rešiti nemudoma, dobavitelj sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije dobavitelj le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške, kakor tudi stroške povratne pošiljke istega artikla, krije kupec.

Kupec, katerega reklamacijski zahtevek je upravičen, ima pravico do povračila stroškov pošiljanja blaga v pregled dobavitelju ali drugi osebi, kot predhodno dogovorjeno, pri čemer je dobavitelju dolžan poslati tudi kopijo računa za stroške dostave in ne sme preseči zneska, ki ga dobavitelj običajno zaračuna za dostavo blaga svojim kupcem. Morebiti višje zaračunan znesek dostave blaga do dobavitelja v primeru reklamacijskega zahtevka se kupcu ne povrne in bremeni slednjega.

V primeru zavrnjenega reklamacijskega zahtevka, je kupec prav tako dolžan nositi stroške povratne dostave blaga, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe, s katero dobavitelj poslovno sodeluje, razen če kupec jasno in pravočasno izrazi zahtevo po uporabi storitev dostave specifičnega ponudnika, ki dobavitelju omogoča dostavo paketov z odkupnino. Dobavitelj blago, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, pošlje kupcu nazaj na naslov, kamor je bilo prvotno poslano, in sicer z odkupnino. V kolikor poslano blago s strani kupca ne bo prevzeto in bo vrnjeno nazaj na naslov dobavitelja, ga bo slednji sprejel in ga kupcu ponovno poslal z odkupnino le v primeru, da bo kupec dobavitelju predhodno na njegov TRR povrnil morebiti dejansko nastale stroške povratne dostave predhodno neprevzetega blaga s strani kupca.

Pritožbe in spori

Zavod Obilje (trgovina.vrtobilja.si) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina trgovina.vrtobilja.si po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov [email protected] Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 069 621 737, pošljite elektronsko sporočilo na [email protected] ali nam pišite na naslov:

Zavod Obilje
Rožno 35
8280 Brestanica

Postopek obravnave pritožbe je zaupen!

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Zavod Obilje (trgovina.vrtobilja.si) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Zavod Obilje (trgovina.vrtobilja.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila  in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Več o varovanju osebnih podatkov, si preberite https://trgovina.vrtobilja.si/zasebnost/

Mnenja / komentarji uporabnikov

Za uporabniku prijazno in učinkovito delovanje spletne trgovine trgovina.vrtobilja.si je pomembno vsako mnenje. Ne glede na to, ali je pohvala, graja ali predlog o izboljšavah, je vsako mnenje za nas velikega pomena. Mnenja in ocene lahko, zaradi zagotavljanja kompetentnih podatkov, posredujejo samo osebe, ki so v spletni trgovini trgovina.vrtobilja.si kupili določen izdelek in želijo o njem posredovati svojo oceno ali komentar. Mnenja in ocene bodo objavljene šele, ko jih ekipa spletne trgovine trgovina.vrtobilja.si potrdi v administracijski plošči, kar lahko traja tudi nekaj dni a se trudimo biti čim bolj ažurni.

Samo z vašimi mnenji vam lahko tudi v bodoče omogočamo čim bolj enostavno spletno nakupovanje izdelkov vrhunske kvalitete.

Ker smo vsi samo ljudje se zavedamo, da včasih lahko pride tudi do nesporazumov ali različnih stališč, zato si bomo kot odgovorni ponudnik storitev spletne trgovine trgovina.vrtobilja.si v največji meri prizadevali, da vse morebitne nesporazume rešimo hitro, učinkovito in v obojestransko korist.

Na vaše komentarje se bomo vedno odzvali v najkrajšem možnem času in z vami poskusili poiskati ustrezno rešitev.

Želimo, da se v spletnem centru trgovina.vrtobilja.si počutite dobro, saj si z vami želimo zgraditi dolgoročen partnerski odnos, ki bo temeljil na odkriti in spoštljivi komunikaciji. Kakršnakoli vaša vprašanja in komentarje, bomo zato z veseljem sprejeli na naš kontaktni naslov in predvsem se bomo potrudili, da vam čim prej posredujemo odgovor. Vabimo vas, da nam posredujete tudi vaše morebitne predloge o novostih ali izboljšavah spletnega centra trgovina.vrtobilja.si.

Pri delovanju programa lahko včasih pride tudi do tehničnih težav. Ponudnik se zavezuje po svojih močeh napako odpraviti v čim krajšem možnem času. V kolikor to pomeni spremembo za kupca, bo ponudnik pred odpošiljanjem o tem obvestil naročnika.

Avtorske pravice

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani trgovina.vrtobilja.si so avtorsko delo Zavoda Obilje in/ali njegovih partnerjev. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje ter javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.

Z dovoljenjem Zavoda Obilje so dokumenti, ki so objavljeni na spletnih straneh, shranjeni, razmnoženi ali kako drugače razširjeni le v nekomercialne namene in skladno z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah ( Ur.l. RS, št. 21/1995 ), pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah (vir podatkov mora biti vidno označen, podatki pa morajo ostati nespremenjeni ).

Dodatno

Pridržujemo si pravico do naknadnega spreminjanja cene storitev, vstopnic in produktov.

Vklopi razum, zahtevaj račun.


IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh trgovine, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.